Energetyczna stylizacja

15
27.07.2013 

Gdy brakuje energii czas na zmiany! Warto je zacząć od stylizacji. A zatem niech do szaf wkroczą pastele, a fryzura zmieni się z nowym Taftem Ultra ze wzmacniającą formułą Arginin Strength! 

Trendy na sezon wiosna-lato pełne są energetyzujących propozycji. Mocne kolory, graficzne wzory, kwiatowe motywy, a do tego frędzle i falbany. Tego rodzaju stylizacje z całą pewnością potrzebują odpowiedniej oprawy – makijażu oraz ułożonej fryzury. Kształt tej ostatniej pomoże zachować nowy Taft Ultra z formułą Arginin Strength. 

Nowy Taft Ultra z nową formułą Arginin Strength zapewnia 24-godzinne, supermocne utrwalenie bez sklejania włosów. Dodatkowo wzmacnia włosy, sprawia, że stają się bardziej elastyczne oraz odporne na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych. 

Linia do stylizacji Taft Ultra z nową formułą Arginin Strength składa się z lakieru w aerozolu, lakieru modelującego w atomizerze, pianki oraz żelu do stylizacji, które utrwalają włosy na poziomie 4/ supermocnym. Każdy z produktów zapewnia natychmiastową pomoc w tworzeniu stylizacji zgodnych z aktualnymi trendami. 

• Lakier chroni włosy przed szkodliwym działaniem promieni UV, wiatrem oraz wilgocią. Sprawdzi się również przy ostatecznym definiowaniu fryzury. 
• Lakier modelujący w atomizerze skutecznie utrwala fryzurę bez jej obciążania. 
• Pianka chroni włosy przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury, a także ułatwia tworzenie fryzur, które zachowają swój kształt przez 24 h. 
• Żel do stylizacji skutecznie utrwala włosy, bez ich sklejania. Rekomendowana cena detaliczna produktów to: 
• Pianka Taft Ultra Ultra Supermocna poj. 200 ml, ok. 14 zł 
• Lakier Taft Ultra Ultra Supermocny, poj. 250 ml, ok. 14 zł 
• Lakier modelujący w atomizerze Taft Ultra Supermocny, poj. 200 ml, ok. 14 zł 
• Żel do stylizacji Taft Ultra Supermocny, poj. 150 ml, ok. 14 zł 

*** 

Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX. 

Więcej informacji na www.henkel.pl
DSD de Luxe