zapowiedzi
III Kongres - Biznes w branży hair, beauty i SPA

III Kongres - Biznes w branży hair, beauty i SPA: Gabinet kosmetyczny XXI wieku

 
Zapraszamy serdecznie do udziału w III KONGRES - BIZNES W BRANŻY HAIR, BEAUTY I SPA organizowanym przez art. of BEAUTY. Tematyką tegorocznego kongresu będą aspekty biznesowe w branży hair, beauty i SPA. Nie zabraknie jednak tematów związanych z nowymi technologiami w urządzeniach i produktach, zagadnień marketingowych. Podczas kongresu przedstawimy też badania profesjonalnego rynku kosmetycznego z 2014. Naszym zamierzeniem jest prezentacja tematów, które są ważne i ciekawe z punktu widzenia rozwoju salonów i pomagają budować przewagę konkurencyjną. Kongres będzie forum do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów biznesowych. 

DATA, MIEJSCE 

26-27.04.2014 (sobota- niedziela), w godzinach 10.00-15.00 podczas targów Beauty Vision 2014, na terenie MTP w Poznaniu 
 

7 powodów, dla których warto wziąć udział w Kongresie 

  • ciekawy i inspirujący program
  • wejsciówka na targi Beauty Vision i LOOK
  • dyplom uczestnictwa
  • prenumerata roczna magazynów art of BEAUTY oraz Estetica Polska
  • oferty specjalne od Partnerów Kongresu
  • udział w losowaniu nagród
  • pakiet próbek i miniproduktów

ADRESACI KONFERENCJI 
Pracownicy i właściciele salonów kosmetycznych i gabinetów medycyny estetycznej, salonów fryzjerskich i SPA. 

PROGRAM
 
Sobota, 26 kwietnia
10.00-10.30
rejestracja, powitalna kawa

10.30 – 11.00
Trendy i kierunki rozwoju w branży fryzjerstwa profesjonalnego
– prezentacja badań rynku profesjonalnego 2014

Ewa Cesarz, redaktor naczelna i wydawca art of BEAUTY
Podczas kongresu zapoznamy Państwa z wynikami ogólnopolskiego badania profesjonalnego rynku fryzjerskiego. 
Celem badania jest zmierzenie wartości rynku, identyfikacja najpopularniejszych marek, które na nim występują, odkrycie najnowszych trendów i kierunków w jakich rozwijać się będzie branża fryzjerska w najbliższych latach. Nie zabraknie danych o tendencjach w usługach, cen oraz różnicach w poszczególnych regionach Polski.
Głęboko wierzymy, że dostarczana wiedza o rynku przyczyni się do jego szybszego rozwoju w kierunkach, jakich oczekuje klient. Tym samym przyczyni się do wzrostu profesjonalizmu świadczonych usług, pomoże w wyborze właściwych strategii i w efekcie zwiększenia przychodów salonów.

11.00– 11.40
Zawód kosmetyczka – jak zostać super kosmetyczką, czynniki sukcesu
Ewa Wasiak, Kosmetyczka Roku 2013 Bielenda Professional i Justyna Mrówczyńska, Magister kosmetologii, wizażysta, szkoleniowiec

11.40 -12.10
Skuteczne narzędzia promocji salonu i SPA w internecie
Artur Smolicki, Performance Media
a/ Wprowadzenie do reklamy w Google
b/ Kampanie Google AdWords
c/ Remarketing
d/ Kampanie display
e/ Mierzenie efektów działań prowadzonych w Internecie

12.10 – 12.40
Spowolnienie procesów starzenia – w świetle najnowszych badań
Monika Ceregro, Dr Baumann Polska

12.40- 13.10 lunch

13.10 -13.40
Zarządzanie klientami i marketingiem w branży kosmetycznej i SPA. Możliwości i kierunki rozwoju
Michał Kołodziej, specjalista ds. e-marketingu, Media4U Sp. z o.o., projekt „Gabi.NET w sieci”
a/ Budowanie lojalności i pozyskiwanie klientów za pomocą narzędzi marketingowych.
b/ Zarządzanie klientem i jego rola w prowadzeniu salonu i SPA, budowanie naszego profilu klienta w zakresie jego preferencji.
c/ Aplikacja Gabi.NET.pl jako narzędzie do zarządzania salonem i SPA oraz komunikacji z klientami.
d/ Kierunki rozwoju - dane statystyczne jako narzędzie do analizy naszych działań marketingowych i prowadzenia rentownego biznesu.

13.40 -14.10
Karboxyterapia - przyszłość kosmetologii XXI wieku
Magdalena Szeniak, pedagog, Dyrektor d.s. Szkoleń i Wioletta Polańska, kosmetolog, szkoleniowiec, Instytut Medycyny Estetycznej i kosmetologii Dermedik

14.10-15.00
Psychodermatozy - wpływ zaburzeń psychicznych na powstawanie chorób skóry i ich leczenie
Prof. Anna Janowska – Zalewska, Kierownik Zakładu Psychodermatologii Międzywydziałowej Katedry Immunologii Klinicznej i Mikrobiologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
a/ Psychodermatologia – definicja, grupy chorób i przykłady
b/ Przewlekły stres i siła emocji negatywnych – objawy ogólnoustrojowe ze zogniskowaniem na skórę
c/ Biopsychospołeczny model opieki nad pacjentem
d/ Interdyscyplinarny zespół medyczny
e/ Specyfika komunikacji pacjent-personel medyczny
f/ Stosowanie się do wskazań medycznych przez pacjentów z chorobami przewlekłymi
g/ Akceptacja choroby przewlekłej skóry i radzenie sobie ze stresorami
h/ Podsumowanie

Niedziela, 27 kwietnia
10.00-10.30 rejestracja, powitalna kawa

10.30 – 11.00
Trendy i kierunki rozwoju w branży kosmetyki profesjonalnej
– prezentacja badań rynku profesjonalnego 2014

Ewa Cesarz, redaktor naczelna i wydawca art of BEAUTY
Podczas kongresu zapoznamy Państwa z wynikami ogólnopolskiego badania profesjonalnego rynku kosmetycznego. 
Celem badania jest zmierzenie wartości rynku, identyfikacja najpopularniejszych marek, które na nim występują, odkrycie najnowszych trendów i kierunków w jakich rozwijać się będzie branża kosmetyczna w najbliższych latach. Nie zabraknie danych o tendencjach w usługach, cen oraz różnicach w poszczególnych regionach Polski.
Głęboko wierzymy, że dostarczana wiedza o rynku przyczyni się do jego szybszego rozwoju w kierunkach, jakich oczekuje klient. Tym samym przyczyni się do wzrostu profesjonalizmu świadczonych usług, pomoże w wyborze właściwych strategii i w efekcie zwiększenia przychodów salonów.

11.00 -11.40
Sirtuiny – fakty i mity
Prof. Marcin Molski, Wydział Chemii Uniwersytetu A. Mickiewicza w Poznaniu
Sirtuiny (Silent Mating-Type Information Regulation) to enzymy wykorzystujące dinukleotyd nikotynoamidoadeninowy NAD+ do usuwania grup acetylowych białek; regulują apoptozę (kontrolowaną śmierć komórek), odporność na stres i wydajność energetyczną organizmu. Leonard Guaranti profesor z Biology Department, Massachusetts Institute of Technology, sformułował interesująca hipotezę, że restrykcje kaloryczne stymulują syntezę sirtuin, które przedłużają czas życia organizmów. Odkryto również substancje należące do klasy SAC (Sirtuin Activating Compounds), które aktywizują syntezę sirtuin. Należą do nich m.in. Pimenta dioica korzennik (ziele angielskie), stężony ekstrakt z winogron bogaty w resweratrol i jego pochodne, orsirtine – ekstrakt z ryżu bogaty w peptydy, peptydy drożdży i inne. Powiązanie tych dwóch faktów spowodowało pojawienie się na rynku kosmetyków z SAC lub suplementów zawierających sirtuiny. Ich skuteczność oraz sens stosowania będzie tematem analizowanym w czasie wykładu. 

11.40- 12.15
Wykorzystanie nowych technologii w branży Hair, Beauty&Wellness
Bartłomiej Danek, Wizyta.pl

12.15-12.50
Mezoterapia igłowa skóry głowy - przełom w leczeniu łysienia
Monika  Sekita – Pilch, Dyrektor Akademii MSP Ochrony Zdrowia i Urody
a/ Anatomia włosa
b/ Biochemia włosa
c/ Farmakologia w mezoterapii głowy
d/ Kryteria wyboru mesokoktajlu do skóry głowy
e/ Sprzęt do wstrzyknięć
f/ Mezoterapia jako metoda terapii
g/ Metody diagnostyczne w chorobach włosów
h/ Wykonanie zabiegu mezoterapii głowy
i/ Protokół zabiegu
j/ Metody skojarzone

12.50-13.20 lunch

13.20 -14.00
Aktualne pojęcie i obecność  holistycznych działań w gabinecie kosmetycznym oraz SPA 
Renata Jassowicz, współwłaściciel Beauty Essence Spa, wykładowca akademicki
a/ Świadomość potrzeb i oczekiwania klienta w zakresie osiągnięcia równowagi psycho - fizycznej.
b/ Potencjał zespołu i aktualne możliwości realizacji holistycznej koncepcji .
c/ Koncepcje for body & mide wykorzystywane w zabiegach SPA zaczerpnięte z azjatyckich kultur.
d/ Najciekawsze akcenty holistyczne obecne w propozycjach zabiegów.

14.00- 14.30
Medical & beauty tourism – nowe możliwości dla polskich obiektów
mgr Marek Gnusowski, Katedra Badań Rynku i Usług Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
a/ czym jest medical & beauty tourism
b/ wyniki ekonomiczne i perspektywy rozwoju tego rynku,
c/ promocja, jak być atrakcyjnym dla zagranicznych gości
 
 
 
KONGRES OBEJMUJE - wykłady niezależnych ekspertów oraz wykłady Firm Partnerskich - wystawę tematyczną związaną z Kongresem - prezentacje urządzeń i marek kosmetycznych. - pokazy - promocje handlowe firm partnerskich 
 
 
WARUNKI UCZESTNICTWA 

PRZEDPŁATA NA KONTO 
Cena uczestnictwa jednodniowego – 99 zł (z VAT). 
Cena uczestnictwa dwudnodniowego – 170 zł (z VAT). 
Ceny obowiązują przy wpłacie na konto przed kongresem, do dnia 24.04.2014 r. 

Cena obejmuje: udział w wydarzeniu (jeden lub dwa dni), dyplom uczestnictwa, prenumerata roczna magazynu art of BEAUTY, prenumerata roczna magazynu Estetica Polska, materiały konferencyjne, poczęstunek, przerwy kawowe, pakiet próbek i miniproduktów, udział w losowaniu nagród – łączna pula ponad 1000 zł, wejsciówka targowa na jeden lub dwa dni. 

PŁATNOŚĆ W DNIU KONGRESU, GOTÓWKA 
Cena uczestnictwa jednodniowego – 110 zł (z VAT). 
Cena uczestnictwa dwudnodniowego – 180 zł (z VAT). 
Świadczenia jak powyżej. 

RABATY: 
1. Dla uczestników naszych Kongresów 2012-2013 – 10% upustu. 
2. Za rekomendację 10% - osoba rekomendująca i rekomendowana. Rekomendacja dotyczy osoby, która jeszcze nigdy nie brała udziału w naszych kongresach.  

Bieżąca informacja dotycząca kongresu dostępna jest na stronie: www.artofbeauty.com.pl 

Aby wziąć udział w konferencji należy przesłać zgłoszenie (formularz online NA KOŃCU STRONY), zawierające:
Imię, nazwisko, nazwę i adres salonu, NIP, telefon, ilość osób 
oraz dokonać wpłaty na konto Estetica Polska Sp. z o.o.: 
Bank Millenium, nr konta: 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975

KONTAKT Z ORGANIZATOREM 
EWA CESARZ 
kom: + 48 601 620 455 
e.cesarz@esteticapolska.pl
 
 
 
PARTNERZY KONGRESU / STOISKA


 

 

 
PARTNERZY
 
 
 
 
 
 
PATRONAT MEDIALNY
 
                   
 
 
 
 
PRELEGENCI
 



Monika Ceregro, 
Dr. Baumann Polska
Przedstawiciel i generalny dystrybutor na Polskę niemieckiej firmy Dr. Baumann International. Absolwentka Wydziału Prawa UW, jednak życiową pasją stała się kosmetologia. Prowadzi własny salon kosmetyczny w Warszawie. Od 2010 r. reprezentuje Dr. Baumann International w Polsce. Profesjonalna wiedza kosmetologiczna to rezultat specjalistycznego wykształcenia, wieloletniej praktyki a także stałych kontaktów z centrami naukowo-badawczymi Dr. Baumann International (Szwajcaria, Niemcy) i uczestnictwa w organizowanych tam szkoleniach i seminariach.
 
 



Ewa Wasiak
Kosmetyczka Roku 2013 Bielenda Professional
Kosmetyczka i właściciel Gabinetu Kosmetycznego Uroda i Styl w Łodzi. W 2013 roku wzięła udział w prestiżowym ogólnopolskim Konkursie i otrzymała tytuł Kosmetyczki Roku Bielenda  Professional. Konkurs pozwolił jej skutecznie skupić się na tym co robi i zmotywował do dalszych działań. Stał się źródłem nowych, kosmetycznych In aspiracji i wielkim krokiem do kolejnych wyzwań.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Justyna Mrówczyńska
Magister kosmetologii, wizażysta, szkoleniowiec
Absolwentka kosmetologii na Wydziale Farmaceutycznym Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Konsultant ds. Kosmetyki Profesjonalnej Bielenda Professional.
 
Monika Sekita – Pilch
Dyrektor Akademii MSP Ochrony Zdrowia i Urody
Pedagog,  kosmetolog, specjalista d.s. kosmetologii estetycznej, instruktor mezoterapii igłowej, instruktor praktycznej nauki zawodu, specjalista d.s. szkoleń. Wykładowca w Szkole Kosmetyki Profesjonalnej. Założycielka pierwszej w Polsce Akademii Kosmetologii Estetycznej - szkoły o rocznym cyklu nauczania. Dyrektor Akademii Podologii w Gorzowie Wielkopolskim. 
Prezes firmy medical-beauty.pl, jedynego dystrybutora urządzenia Lipo med
na Polskę. W 2010 roku predystynowana z ramienia Gazety Lubuskiej na Kobietę Przedsiębiorczą roku 2010 i 2011 w Gorzowie Wlkp.
 
zalewskaprof. nadzw. dr hab. n. med. Anna Zalewska-Janowska
Dermatolog, kierownik Zakładu Psychodermatologii Katedry Immunologii Klinicznej i Mikrobiologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Studia medyczne na Wydziale Lekarskim Akademii Medycznej w Łodzi ukończyła z wyróżnieniem w roku 1992. Część studiów odbywała na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu w Leeds jako laureatka stypendium Unii Europejskiej TEMPUS. W trakcie studiów medycznych odbywała praktyki na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie, Uniwersytecie w Sheffield w Wielkiej Brytanii oraz Uniwersytecie w Londrinie w Brazylii. Już po ukończeniu studiów medycznych odbyła staże na Uniwersytecie w Leeds, w szpitalu St. Louis w Paryżu oraz w Klinice Dermatologii Szpitala Kantonalnego w Genewie.
Główne zainteresowania naukowe i kierunki prowadzonych badań dotyczą szeroko rozumianych aspektów psychodermatologii, mechanizmów immunologicznych rozwoju zapalenia neurogennego w skórze, łuszczycy, mastocytozy, zastosowania metod komputerowej analizy obrazu w ocenie zmian skórnych, biologii fibroblastów i komórek tucznych.
Pani prof. Anna Zalewska-Janowska jest autorem ponad 220 prac i doniesień zjazdowych, publikowanych w języku polskim i angielskim.
Jest członkiem wielu towarzystw naukowych krajowych i zagranicznych, między innymi: Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego, Polskiego Towarzystwa Alergologicznego, European Society for Dermatological Research (ESDR, członek Eastern European Committee), European Academy of Dermatology and Venereology (EADV, członek Media & PR Committee), European Society for Dermatology and Psychiatry (ESDaP), International Society of Dermatology (ISD), European Society of Contact Dermatitis (ESCD).
Od wielu lat regularnie przewodniczy sesjom oraz wygłasza wykłady zaproszone na licznych kongresach i sympozjach międzynarodowych.
Prof. Zalewska-Janowska jest kierownikiem Zakładu Psychodermatologii alokowanego w Katedrze Immunologii Klinicznej i Mikrobiologii oraz posiada tytuł specjalisty w dziedzinie dermatologii i wenerologii a także alergologii.
Obecnie profesor Zalewska-Janowska odbywa szkolenie specjalizacyjne w zakresie immunologii klinicznej.
 




Prof. UAM dr hab. Marcin Molski
Wydział Chemii, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym na Wydziale Chemii Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Zajmuje się m.in. teoretycznym badaniem właściwości fizycznych, chemicznych i biologicznych substancji bioaktywnych o znaczeniu kosmetycznym i leczniczym. Jest autorem ponad 100 publikacji i 3 książek: Fizyka Piękna (2007), Chemia piękna  (2009), Fractal time of life (2012).

 
 
Renata Jassowicz
współwłaściciel Beauty Essence Spa, wykładowca akademicki 
Z wykształcenia mgr inż. technolog żywności, żywieniowiec, instruktor rekreacji ruchowej z 20 letnią praktyką, organizatorka wielu prozdrowotnych akcji dla kobiet, od ponad 6 ciu lat pomysłodawczyni i właścicielka holistycznego SPA w Toruniu, były wykładowca akademicki TWSP na wydziale kosmetologii i TIR z przedmiotów SPA i Wellness oraz dietetyki, uczestniczka wielu szkoleń, międzynarodowych targów i konferencji SPA w Azji i w Europie, pasjonatka, podróżnik, dla studentów TBCC kobieta inspirująca, ... dla siebie ciągle poszukująca i rozwijająca się.
 
 




Marek Gnusowski
Katedra Badań Rynku i Usług Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 
Od 2009 roku jest doktorantem stacjonarnym w Katedrze Badań Rynku i Usług Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od kilku lat prowadzi zajęcia dydaktyczne ze studentami, wykłady otwarte oraz szkolenia. Interesują go zagadnienia dotyczące zarządzania organizacjami usługowymi, międzykulturowych aspektów prowadzenia biznesu oraz turystyki medycznej. Zafascynowany światem, w wolnych chwilach jest podróżnikiem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bartłomiej Danek
Wizyta.pl
Współtwórca i szef Wizyta.pl - Internetowego Systemu Rezerwacji. Od początku swojej kariery związany z branżą informatyczną, marketingiem i sprzedażą. Twórca agencji interaktywnej Webservice, wieloletni pracownika Microsoft oraz były Szef Marketingu i Sprzedaży oraz członek zarządu home.pl.
 
 
 
 
 
 
Michał Kołodziej
specjalista ds. e-marketingu, Media4U Sp. z o.o., projekt „Gabi.NET w sieci”
Ściśle związany z branżą internetową i e-commerce. Koordynator projektów internetowych. Zna procesy zachodzące w firmach dla działań marketingowych i sprzedażowych. Umiejętnie wykorzystuje swoją wiedzę podczas rozmów i spotkań z Klientami. Skupia się na ich potrzebach i dostosowywaniu odpowiednich narzędzi.
 
 
Artur Smolicki
Performance Media
 
Pasjonat mediów społecznościowych oraz marketingu w każdej możliwej formie. Subiektywny bloger, poruszający tematy związane z biznesem, reklamą oraz szeroko pojętą aktywnością w Internecie. Prelegent oraz szkoleniowiec, uczestnik konferencji branżowych w Polsce oraz za granicą. Na co dzień współpracujący z wieloma polskimi markami budując ich wizerunek oraz doradzając w kwestii podejmowanych działań marketingowych.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ewa Cesarz
redaktor naczelna i wydawca art of BEAUTY
formularz zgłoszeniowy
Najnowsze wydanie
2 / 2016
Serwis komputerowy wawer
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Nd
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień