PRAKTYCZNY KONGRES: BIZNES W BRANŻY BEAUTY & HAIR

prawo – marketing – ubezpieczenia – procedury

Program

10.00
rozpoczęcie konferencji

10.05-11.00
5 sposobów na poprawę zyskowności salonu
Beata Adamczyk, międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty, szkoleniowiec, wykładowca

11.00-12.00
Personalizacja procedur sprzedaży usług jako element dobrych praktyk marketingowych w gabinecie urody

Beata Wielgosik, właściciel w firmie doradczo-handlowej Beauty Management

12.00-13.30
Prawne aspekty funkcjonowania salonów kosmetycznych oraz zawodu kosmetologa. Zmiany w prawie kosmetycznym
Żaneta Lewańska, adwokat, doktorant, Katedra Prawa Międzynarodowego, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Warszawski w Warszawie

13.30-14.00
lunch

14.00-15.00
Ubezpieczenia  w salonie kosmetycznym, zakres ubezpieczenia a zmiany w prawie. Wyłączenia odpowiedzialności
Barbara Lisiak, Agent Ubezpieczeniowy

15.00-16.00
Networking – jak z sukcesem budować sieć kontaktów i zdobywać klientów
Damian Przybyło, Prezes WFS Polska

16.00-16.40
Systemy wynagrodzeń. Finansowe i pozafinansowe systemy motywacyjne
Daria Cieplak, trener, HR ekspert, współwłaściciel i dyrektor zarządzający w Atelier „Dobrawa House of Hair” oraz Akademii szkoleniowej Dobrawa House of HaiR

16.40
zakończenie i podsumowanie konferencji

PRELEGENCI

 

 

 


Beata Adamczyk
Międzynarodowy konsultant rynku spa & beauty. Współpracuje z inwestorami w kraju i zagranicą, tworząc na ich potrzeby unikalne koncepcje gabinetów dla nowo powstających salonów, a także hoteli. Wdrażając jednocześnie nowatorskie rozwiązania biznesowe, które wspierają merytorycznie kadrę zarządzającą zapewniając sukces przedsięwzięciu, którego jestem współtwórcą. Uwielbiam pracę z ludźmi, na swoich wykładach, warsztatach naukowo – szkoleniowych przekazuję im swoją wiedzę i doświadczenie, aby i Oni stali się ekspertami w tym co robią.

5 sposobów na poprawę zyskowności salonu
Czy rentowność twojej firmy jest fundamentem?
A może zbudowałeś  firmę na kruchym fundamencie?
De facto każdy mocny  fundamentem  jest warunkiem stabilności twoje firmy. Czy dalej chcesz ciężko pracować i marzyć o  świetlanej przyszłości czy w końcu przejrzysz na oczy i usiądziemy razem do stołu i obrócimy twoje marzenia w rzeczywistość.


 

 

 

Daria Cieplak
Ekonomista, współwłaściciel i dyrektor zarządzający w Atelier Dobrawa House of Hair oraz Akademii szkoleniowej Dobrawa House of HaiR. Od lat związana z biznesem i działalnością operacyjną oraz HR w dużych międzynarodowych korporacjach. Zdobywała doświadczenie w kraju i za granicą, w tym na stanowiskach menedżerskich w obszarze sprzedaży B2B, B2C.

 

 

 

 

 

Żaneta Lewańska
adwokat, doktorant, Katedra Prawa Międzynarodowego, Wydział Prawa i Administracji, Uniwersytet Warszawski w Warszawie.

 

Prawne aspekty funkcjonowania salonów kosmetycznych oraz zawodu kosmetologa
Gabinet kosmetyczny – pozwolenia
– wymagania dotyczące powierzchni i sprzętu,
– usługi solarium,
– wymogi BHP,
– obowiązek informowania Państwowego Inspektora Sanitarnego,
– środki i procedury dotyczące higieny pracy,
– odbiór lokalu przez SANEPID,
– Państwowa Inspekcja Pracy,
– urządzenia do sterylizacji,
– rzeczoznawcy do spraw sanitarno-higienicznych,
– produkcja i sprzedaż własnych kosmetyków.
Zawód kosmetologa i zabiegi kosmetyczne wykonywane przez kosmetologa:
– kosmetologia a medycyna,
– kosmetolog a zawody medyczne,
-czym jest zabieg kosmetyczny,
– zabiegi inwazyjne (laseroterapia, kroplówki),
– odpowiedzialność prawna (prawo karne, ochrona praw konsumenta, OC).

 

 

 

 

Barbara Lisiak
Agent Ubezpieczeniowy

 

 

Damian Przybyło
Prezes WFS Polska

Właściciel jednej z największych organizacji networkingowych w Polsce – WFS (Współpraca Fundamentem Sukcesu).
WFS Polska, to klub networkingowo-rozwojowy o ogólnopolskim zasięgu. Skutecznie wspiera rozwój firm i przedsiębiorstw, budując sieć realnych kontaktów biznesowych. Funkcjonuje w 12 miastach, tworząc 16 klubów networkingowych, zrzeszając 1200 przedsiębiorców miesięcznie i łącząc ze sobą blisko 400 partnerów biznesowych.
Damian Przybyło realizuje jeszcze kilka bardzo ciekawych projektów o zasięgu europejskim. Natomiast za główny cel postawił sobie pomoc polskim przedsiębiorcom w rozwijaniu i skalowaniu swoich przedsiębiorstw. Gdyż uważa, że wzajemne przekazywanie rekomendacji to obecnie najskuteczniejsza forma reklamy.
Jest on również trenerem z rozwijania umiejętności miękkich, sprzedaży i komunikacji. Występował na kilkudziesięciu eventach jako prelegent w całej Polsce. Pisze artykuły eksperckie do czasopisma Business Influencer, które czytają tysiące przedsiębiorców, wydają go Empik, Relay, Inmedio, Ruch, Kolporter i inne.
Ponadto współtworzy i jest udziałowcem w takich spółkach jak Biznes Liga czy One Love Wrocław, gdzie również zajmuje się pozyskiwaniem kluczowych klientów i partnerów, również jest uczestnikiem elitarnego grona Super Connector Club w Polsce.

 

 

 

 

Beata Wielgosik
Prezes Zarządu, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Beauty Management Sp. z o.o.. Manager z wieloletnim doświadczeniem w pracy z zespołami sprzedażowymi i szkoleniowymi. Jako kadra zarządzająca współpracowała z liderami na rynku kosmetycznym. Trener z doświadczeniem zawodowym w branży kosmetycznej. Audytor wewnętrzny. Praktyk w tworzeniu i wdrażaniu procedur w salonach urody.

Personalizacja procedur sprzedaży usług jako element dobrych praktyk marketingowych w gabinecie urody
Wykład jest wstępem do tematu profesjonalnej obsługi klienta w gabinecie urody. Celem prezentacji jest uświadomienie uczestnikom jak ważne jest ustandaryzowanie sprzedaży usług w gabinetach, jaka jest rola właściciela i personelu w tworzeniu procedur i ich personalizacji. Procedura sprzedaży usług, dbałość o klienta w trakcie wizyty w gabinecie, jak i utrzymanie relacji to ściśle powiązane ze sobą elementy, które mają wpływ na powracalność, rentowność i lojalność klienta.