MaxMedik – jakość, precyzja, innowacja

21
Łukasz Chabros
Łukasz Chabros

MaxMedik, producent urządzeń marki Medika, cieszy się coraz większą popularnością i zaufaniem klientów w kraju i zagranicą.

O podsumowaniu mijającego roku, planach na nadchodzący rok oraz indywidualnym podejściu do klientów marki rozmawiamy z Łukaszem Chabrosem, właścicielem firmy MaxMedik.

Jak ocenia Pan rok 2018 dla Waszej Firmy? Z czego jest Pan najbardziej zadowolony?

Jesteśmy bardzo zadowoleni, ponieważ rok 2018 przyniósł oczekiwany przez nas rezultat, a mianowicie podczas tegorocznych targów branżowych nasze Klientki i Klienci nie tylko odwiedzali kolejny raz nasze stoisko zamawiając kolejne urządzenia, ale polecali nasz sprzęt innym specjalistkom z dziedziny kosmetologii, które zamówiły polecone przez nie swoje pierwsze produkty marki MEDIKA. Cieszymy się, że podjęte działania i ciężka praca były skuteczne, a oferowane produkty są polecane innym profesjonalistom. Z roku na rok urządzenia zyskują coraz większą popularność i zadowolenie wśród klientów, którzy chętnie do nas wracają. Klientki darzą nas zaufaniem. Firma oferuje indywidualne podejście do każdego, kto jest zainteresowany zakupem sprzętu, dlatego współpraca zawsze układa się bardzo dobrze. Dodatkowo coraz większe zainteresowanie naszymi urządzenia obserwujemy na rynkach zagranicznych.

Jak ocenia Pan sytuację na rynku?

Współczesna kosmetologia rozwija się w zawrotnym tempie. Powstają gabinety, w których usługi świadczone są na coraz wyższym poziomie. Kosmetolodzy chętnie korzystają z oferty szkoleniowej, są żądni wiedzy i pozyskiwania nowych umiejętności. Cieszy nas, że widać wyraźnie ruch w kierunku legalizacji zawodu kosmetologa i jego kompetencji. Rosnąca liczba gabinetów to też rosnąca konkurencja w ich otoczeniu. Każdy z nich pragnie się wyróżniać i budować przewagę konkurencyjną w stosunku do innych. Na pewno skonsolidowane działania dają świetne rezultaty i zapewniają coraz lepszą jakość usług i ich bezpieczeństwo dla osób korzystających, ale cena wciąż ma znaczenie. Cena zabiegu. A na nią wpływa bezapelacyjnie koszt zakupu urządzenia i jego eksploatacji. W całość świetnie wpisuje się marka MEDIKA. Nie dość, że obserwujemy rynki międzynarodowe i zapewniamy kosmetologom dostęp do najnowszych technologii, wiedzy, szkoleń to jeszcze robimy to w przystępnych cenach, z doskonała jakością i wieloma wartościami dodanymi. Naszą markę wyróżnia własna produkcja urządzeń klasy premium, autorskie programy zabiegowe i rozwiązania technologiczne, dzięki którym Klienci mogą pracować jeszcze bardziej komfortowo. Rynki zagraniczne wydawałoby się, że stawiają nam nieco większe wymagania w zakresie choćby obsługi serwisowej. Jednak zastosowane przez nas rozwiązania zachwycają zagranicznych kontrahentów i dają nam znaczna przewagę nad innymi produktami.

Jak wygląda obecnie Wasze portfolio produktów? Co wpłynęło na taki kształt oferty?

Szczególną uwagę zwracamy na potrzeby Klientów i to zarówno osób wykonujących procedury estetyczne jak i indywidualnych osób z nich korzystających. Świetne efekty i bezpieczeństwo to podstawa, a zgłaszane dotychczasowe niedogodności, nawet te, które nie dotyczą naszych produktów ukierunkowują nasze działania i kreowanie oferty. Dla przykładu „System Jednego Kabla- Plug & Play” w urządzeniach wielofunkcyjnych ograniczyła nieestetycznie wyglądające kable od wielu głowic do jednego, do którego podłączamy różne głowice, co zmniejsza też ryzyko uszkodzeń mechanicznych i wpływa na bezpieczeństwo pracy. Takimi rozwiązaniami jest też bezobsługowy system chłodzenia w laserach. Dzięki temu, minimalizujemy ryzyko awarii urządzenia, zwiększamy możliwości przerobowe lasera i dajemy możliwość jego bezpiecznego przewożenia z gabinetu do gabinetu, co jest ostatnio bardzo popularne. Głos Klientów i ich potrzeby są zatem kluczowym elementem. Ponadto trendy międzynarodowe, które obserwujemy na targach i wydarzeniach branżowych w Polsce i na świecie oraz ciągła weryfikacja badań naukowych z całego świata, współpraca ze Szkołami Wyższymi i specjalistami z różnych dziedzin pozwala nam tworzyć technologie skutecznie działające, bezpieczne, bazujące na solidnych podstawach, a nawet wzbogacać je w autorskie programy zabiegowe takie jak CNS, McT, BioLift.

W naszej ofercie przedstawione są wszystkie urządzenia, które klient może zakupić po profesjonalnym przeszkoleniu. Asortyment firmy przedstawiony jest w katalogu, który został zaprojektowany w przejrzysty sposób. Przedstawione są w nim najważniejsze informacje i parametry aparatów, a w celu uzyskania szczegółowych informacji przesyłamy indywidualnie sporządzone oferty dla klientów. Dodatkowo dostępne są kolejne, coraz nowocześniejsze wersje strony internetowej, gdzie podane są przykładowe ceny oraz możliwości konfiguracji sprzętu. Zależy nam, aby klient posiadał łatwy dostęp do naszych produktów.

Jako producent nie mamy też ograniczeń w wytworzeniu produktu indywidualnego. Szczególnie nasze urządzenia wielofunkcyjne Medika Premium są wyjątkowo popularne z uwagi na możliwość własnej konfiguracji lub dołączenia nowych modułów w innym terminie w już posiadanym urządzeniu.

Dzięki naszym systemom pracy i produkcji klienci mogą szybko uzyskać pomoc w serwisowaniu sprzętu, jego zakupie czy możliwości indywidualnych szkoleń. Jako jedyny polski producent posiadamy certyfikację medyczną na urządzenie do karboksyterapii. A wszystkie sprzęty produkowane są zgodnie z systemem zarządzania jakością ISO13485.

Jakie udogodnienia oferujecie Klientom i jak to wpływa na Wasza pozycję na rynku?

Przede wszystkim do każdego klienta mamy podejście indywidualne. Nasza oferta obejmuje pokaz urządzeń przed sprzedażą, indywidualne szkolenia przy zakupie i gwarancje do 30 miesięcy. Posiadamy autorskie programy, innowacyjne rozwiązania technologiczne wpływające na jakość produktów, ich efektywność i bezpieczeństwo pracy. Wsparcie serwisowe i przygotowanie technologiczne urządzeń ograniczają konieczność odsyłania ich do serwisu, a wraz ze stałym dostępem do materiałów eksploatacyjnych nasi Klienci nie muszą martwić się o przerwy w pracy i obsłudze swoich Klientów. To ogromne wsparcie bardzo doceniane przez dotychczasowych użytkowników. W ostateczności kiedy konieczny okazałby się serwis urządzenia, nasz park technologiczny i produkcja na miejscu we Wrocławiu umożliwiają szybkie i sprawne usuniecie problemu, nawet w ciągu kilku godzin po wcześniejszym umówieniu.

Czy sprzedajecie również za granicą?

Nie mogło zabraknąć marki MEDIKA na arenie międzynarodowej. Tego typu produkty są bardzo szybko wychwytywane przez dystrybutorów, którzy chcą oferować na terenie swojego kraju dobry produkt w dobrej cenie. Dodatkowo uczestnictwo w targach zagranicznych pozwala nam bardziej szczegółowo zaprezentować nasza ofertę i wzmocnić współpracę z dystrybutorem. Obecnie naszymi produktami cieszą się użytkownicy min.: z Niemiec, Anglii, Szwajcarii, Irlandii, Holandii, Estonii, Włoch, Portugalii, Rosji i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Cały czas trwają rozmowy z nowymi dystrybutorami, niejednokrotnie jest to kilka zainteresowanych firm z jednego kraju. Tylko w pierwszym roku kiedy uruchomiliśmy taką możliwość dla kontrahentów zagranicznych odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o ponad 8 %!

Jakie plany na 2019 rok?

DOSKONALENIE, ROZWÓJ, EKSPANSJA NA NOWE RYNKI. W nadchodzącym roku planujemy wprowadzić kolejne nowości. Na razie nie zdradzamy szczegółów, ale zachęcamy do śledzenia naszego profilu społecznościowego i odwiedzania nas na targach branżowych lub bezpośrednio we Wrocławiu. Zaprosimy też swoich Klientów na nowa odświeżoną stronę internetową i wdrożymy nowe plany organizacyjne, które usprawnią jeszcze bardziej obsługę szczególnie posprzedażową. Szczególną opieką otoczymy też naszych dystrybutorów, zarówno krajowych jak i zagranicznych, aby wraz z nami mogli dbać o użytkowników naszych urządzeń w jeszcze bardziej skuteczny sposób.

Medika
ul. Jerzmanowska 107, 54-530 Wrocław
tel. 794 151 415, office@medikapoland.com
www.medikapoland.com

Już od kilku lat dostarcza na rynek estetyczny najwyższej jakości sprzęt. Działa w Polsce i poza jej granicami. Marka Medika, to profesjonalne sprzęty dedykowane kosmetologii oraz medycynie estetycznej. Wysoka jakość europejskich komponentów, używanych do produkcji, Corian® oraz unikalny design, to znaki rozpoznawcze marki.

DSD de Luxe