SZKOLENIE: Rentowne zarządzanie salonem usług beauty

48
fot. Pixabay

art of BEAUTY i ESTETICA zaprasza do Centrum Inspiracji i Rozwoju na praktyczne szkolenie:

Rentowne zarządzanie salonem usług beauty

Najpierw w krajach zachodniej Europy czas wizyty przeznaczonej na zabieg w salonie kosmetycznym skrócił się z 90 minut do 40 minut. Podobnie stało się też w Polsce. Dla branży usług kosmetycznych to sygnał, iż rynek staje się jednocześnie bardziej wymagający i konkurencyjny niż kiedykolwiek wcześniej. Poza tym doświadczamy aktualnie zmian ekonomiczno-gospodarczych. Wszyscy uważniej kontrolujemy domowe wydatki. To wszystko stawia właścicieli salonów usług beauty w niełatwej sytuacji. Dlatego tylko przemyślane i właściwe działania są w stanie uchronić ich przed utratą płynności finansowej. 

Dla kogo:
Szkolenie skierowane jest do osób, które odpowiedzialne są za zarządzanie obiektami świadczącymi usługi beauty  czyli właścicieli, menadżerów salonów kosmetycznych i/lub fryzjerskich, Spa i klinik. Także dla inwestorów oraz osób, które planują rozpoczęcie działalności w tej branży.

Uczestnicy poprzez udział w szkoleniu pozyskają wiedzę na temat optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów oraz optymalnych wdrożeń nowych rozwiązań. Dowiedzą się jak oszacować rentowność nowych inwestycji w odniesieniu do bieżącej działalności. Poznają także aktualną sytuację na rynku w kontekście podejmowania strategicznych decyzji związanych z rozwojem prowadzonego biznesu.

Program:

Podczas szkolenia zostaną poruszone m. in. następujące zagadnienia:

1. Koncept biznesowy dobrany na miarę czasów
(trendy branży usług beauty, potencjał biznesowy, profilowanie usług, oferta zabiegowa).

2. Optymalizacja oferty zabiegowej
(grupa docelowa a usługi, zespół salonu, wybór partnerów handlowych).
▪ Kosmetyki i urządzenia (wybór optymalnych rozwiązań ofertowych do możliwości i obranego konceptu biznesowego).
▪ Wyposażenie (przeznaczenie usługowe gabinetów zabiegowych).
▪ Personel  (jak zoptymalizować ilość pracowników do godzin pracy obiektu, jak zatrudniać).

3. Optymalizacja przez właściwe zarządzanie (działania operacyjne).
▪ Planowanie (wyznaczanie celów krótko i długookresowych).
▪ Organizowanie (np. wdrożenie planów dla zespołu).
▪ Przewodzenie (tj. systemy motywacyjne dla  zespołu – jakie formy wybrać; jak zarządzać kadrą).
▪ Kontrolowanie (monitorowanie kosztów i przychodów; audytowanie działalności biznesu).

4. Marketing i rozwój usług
(wybór właściwych form reklamy i promocji do profilu biznesu i jego potencjału ;  wytyczanie kierunków rozwoju).

5. Warsztaty 

Termin:
14.10.2019 r. (poniedziałek)
czas trwania: 7 godzin (w godzinach 10.00-17.00 z przerwą na lunch)

Miejsce:
Warszawa, ul. Marii Rodziewiczówny 1 lok 6, I piętro (róg Ostrobramskiej i Rodziewiczówny)

Trener:

mgr inż. Sebastian Tatarek
Konsultant branży beauty & health, wykładowca, właściciel firmy COSMED Consulting. Od ponad 16 lat związany z branżą kosmetyczno-farmaceutyczną. Kwintesencją długoletniego doświadczenia w tej branży było założenie w 2010 roku własnej firmy konsultingowej pod nazwą COSMED Consulting, w ramach której realizowane są m.in. takie projekty jak otwieranie salonów kosmetycznych, klinik i Spa; wprowadzanie kosmetyków i parafarmaceutyków na rynek, tworzenie kampanii edukacyjnych i reklamowych dla firm z branży kosmetycznej oraz medycznej; organizacja szkoleń dedykowanych dla firm oraz specjalistów szeroko pojętej branży beauty.

Pakiet: udział w szkoleniu, dyplom, materiały szkoleniowe, roczna prenumerata Estetica Polska i art of BEAUTY, 5% na kolejne szkolenia w 2019 roku dla tej osoby, ciągła przerwa kawowa, lunch.

Cena: 499 zł z VAT

Warunki uczestnictwa, zgłoszenia:

Aby wziąć udział w szkoleniu należy przesłać zgłoszenie, zawierające:
Imię, nazwisko, nazwę i adres Firmy, NIP, telefon, ilość osób na adres e-mail: e.cesarz@esteticapolska.pl oraz dokonać wpłaty na konto:
Beauty Business Partner Sp. z o.o.:
Bank Millenium, nr konta: 55 1160 2202 0000 0001 1831 1975
najpóźniej do dnia 7 października 2019 roku.

DSD de Luxe