12.05.2013
kosmetyki detaliczne
Przepis na modny look w tym sezonie: opaska na włosach pełnych objętości. Ze znalezieniem dodatku do włosów nie będzie problemu. A o objętość zadba got2b volumania!
Materiałowe, cienkie, lub bogato zdobione… Z kwiatami, kokardkami lub ćwiekami. Bez względu na to, jaką opaskę wybierzesz jedno jest pewne – żeby dobrze wyglądała na włosach, najpierw musimy zadbać o ich puszystość. A w tym pomogą nowe produkty dodające objętości – got2b volumania!
Uzyskanie mega objętości i skuteczne utrwalenie fryzury, a także innowacyjne sposoby aplikacji – za to pokochamy produkty do stylizacji got2b volumania.
Linia got2b volumania składa się z:
• pianki w sprayu got2b volumania
Łączy cechy lakieru do włosów, z korzyściami, które zapewnia pianka do włosów. Piankę w sprayu got2b volumania można aplikować na dwa sposoby: jak lakier – bezpośrednio u nasady włosów, albo jak piankę – wyciskając ją na dłoń, a następnie rozprowadzając ją na włosach. Jednak pierwszy sposób aplikacji jest skuteczniejszy, dzięki możliwości precyzyjnej aplikacji produktu. Wszystko po to, aby jeszcze bardziej podkręcić objętość!
• pudru w sprayu got2b volumania
Natychmiastowa objętość bez konieczności moczenia włosów? Sprawdzi się tutaj puder w sprayu got2b volumania. Formuła pudru zapewnia natychmiastowy efekt unoszenia płaskich włosów, nadając im seksowną objętość i wyjątkową teksturę. Wszystko za sprawą mączki ryżowej, która sprawia, że włosy stają się lekko szorstkie i nabierają dodatkowej objętości. Wystarczy spryskać włosy pudrem i wmasować. Efekt seksownej objętości – gwarantowany!
• lakieru do włosów got2b volumania
Szybko i skutecznie utrwala fryzurę, a także dodaje jej mega objętości. Wszystko po to, aby w każdych warunkach – w czasie imprezy, randki, spotkania ze znajomymi, wyglądać oszałamiająco.
Rekomendowana cena detaliczna produktów:
• pianka w sprayu got2b volumania, poj. 250ml, ok.20 zł
• puder w sprayu got2b volumania, poj. 200ml, ok. 20 zł
• lakier do włosów got2b volumania, poj. 300ml, ok. 20 zł
Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX, a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500