Dla branży beauty obecny czas jest wyjątkowo trudny. Konsekwencje obostrzeń wprowadzonych na czas pandemii spowodowały zwiększone wymagania w świadczeniu usług, wpłynęły też na zainteresowanie klientów. Ale właśnie w tym czasie salony kosmetyczne i fryzjerskie winny nieustannie podnosić jakość swoich usług, dbać o swoich stałych klientów i zdobywać nowych. Nie tylko jakość usług jest kluczowa. Ważne, by z tą ofertą dotrzeć do klientów – przypomnieć o sobie stałym klientom i pozyskać nowych. I tu niezbędne są działania marketingowe. Patrząc na promocję salonów fryzjerskich i kosmetycznych widzimy, że część z nich radzi sobie doskonale, lecz przeważająca większość uważa, że obecnie nie stać ich na reklamę, lub prowadzi swoje działania w minimalnym zakresie, często nawet nieświadomie podejmując działania mogące naruszyć prawo, czy regulaminy social mediów.
Działania promocyjne nie muszą pochłaniać ogromnych kosztów, by być skuteczne – a o sile reklamy online oraz potencjale social mediów nie trzeba już nikogo przekonywać.
Dlatego też 7 marca zapraszamy na wyjątkową i bezpłatną konferencję marketingową online. Organizujemy specjalną edycję GOLDEN MARKETING CONFERENCE dla branży beauty, prezentującą najbardziej przydatne dla salonów kanały promocji i proste narzędzia marketingowe, często bezpłatne lub niewymagające dużych nakładów finansowych – wiedza z tego zakresu jest im teraz najbardziej potrzebna.
Bazujemy na wiedzy marketingowej i doświadczeniu zespołu i prelegentów GOLDEN MARKETING CONFERENCE (zobacz: https://goldenmarketing.pl/) oraz na kontaktach z salonami z targów LOOK i beautyVISION, które zaprosimy do bezpłatnego udziału w konferencji.