Pokaż klientom jak pracuje Twój salon

32

Instagramu używają dziś miliony ludzi na całym świecie. Jego użytkownicy to nie tylko osoby prywatne, ale także gwiazdy, celebryci oraz… firmy – dokładnie takie, jak Twoja. Obecność nowoczesnego gabinetu na Instagramie jest obowiązkowa, ponieważ pozwala zwiększyć zasięg i zyskać wielu nowych klientów.

Sama obecność w serwisie to oczywiście nie wszystko. Istotne jest przede wszystkim to, w jaki sposób prowadzisz swój profil, jakie zdjęcia na nim publikujesz, a nawet w jaki sposób je opisujesz. Obraz to potężne narzędzie, które – dobrze wykorzystane – może przynieść salonowi naprawdę wiele korzyści. Podpowiadamy zatem co robić, aby promocja Twojego gabinetu na Instagramie przyniosła jak najlepsze efekty.

Supermoc obrazu

W tej branży obraz odgrywa ogromną rolę. To najprostszy, a jednocześnie najbardziej skuteczny sposób, aby pokazać, czym może pochwalić się Twoja firma: świetnymi efektami zabiegów lub metamorfoz, zachęcającymi do wizyty wnętrzami czy zaangażowanym zespołem w trakcie pracy. W tej branży zdjęcia i filmy mają moc, której nie dorówna żaden, nawet najlepszy i najbardziej szczegółowy opis. Warto dobrze ją wykorzystać.

Jedna platforma – tyle możliwości!

Dobra wiadomość jest taka, że w tej kwestii ogranicza Cię tylko Twoja własna kreatywność. Dzięki opcjom, jakie Instagram udostępnia swoim użytkownikom, możesz publikować na nim zarówno zdjęcia, jak i filmy. Pamiętaj jednak, że chcąc zamieścić materiał, na którym widoczny jest Twój klient, musisz zawsze mieć jego zgodę.

  • Zdjęcia

Jeśli korzystasz z kart klientów w Versum, możesz zapisywać w nich zdjęcia “przed i po”, które z pewnością nadadzą się do publikacji na Instagramie. Będą doskonałym dowodem na fantastyczne rezultaty wizyt w Twoim gabinecie i ogromną zachętą dla potencjalnych klientów.

  • Filmy

Obecnie bardzo popularne są krótkie, czasami przyspieszone filmiki, pokazujące proces wykonywania konkretnej usługi czy zabiegu. Dzięki nim możesz pokazać potencjalnym klientom jak pracujesz, a także rozwiać ich wątpliwości czy zaspokoić ciekawość, gdy rozważają skorzystanie z Twoich usług.

Zdjęcia, filmy czy grafiki to także doskonały sposób na poinformowanie odbiorców o prowadzonych akcjach promocyjnych, ofertach specjalnych (np. z okazji różnych świąt) oraz wolnych terminach.

Nie zapomnij o hashtagach

Hashtagi to bardzo ważny element, który pomaga Ci zostać zauważonym. Dobierając je odpowiednio, zwiększasz swoje szanse na dotarcie do konkretnej grupy odbiorców. Nie nadużywaj jednak tych najbardziej popularnych, ponieważ udostępniane przez Ciebie materiały zgubią się w gąszczu milionów innych publikacji, oznaczonych tym samym hashtagiem.

Przestrzegaj zasad

Korzystając z możliwości, jakie oferuje Instagram, pamiętaj również o zasadach, które obowiązują wszystkich jego użytkowników. Nie jest to rygorystyczny regulamin, a jedynie zbiór reguł, które mają na celu przeciwdziałać szkodliwym treściom czy spamowi. Warto mieć je na uwadze, ponieważ nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do sytuacji, w której zasięg Twoich publikacji zostanie ograniczony.

Publikowanie zdjęć i filmów z życia firmy (również w ramach popularnych Insta Stories) sprawia, że w oczach odbiorców staje się ona bardziej otwarta i przyjazna, a tym samym godna zaufania. Systematyczne prowadzenie konta na Instagramie pomaga też pozostać w kontakcie ze stałymi klientami, a także dotrzeć do wielu nowych osób. Potencjał tego medium w połączeniu z potencjałem narzędzi, jakie oferuje Versum, może stanowić klucz do wielkiego sukcesu Twojego salonu. Już teraz wejdź na www.versum.pl i zacznij korzystać za darmo!