ILI OLA na Secret Room Events MTV Movie Awards Celebrity Gift Bags!

15
Alex Rose Wiesel & Mikaela Hoover

Dzisiaj nie będzie o pielęgnacji, nie będzie też o składnikach  i nie będzie o problemach skórnych.

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami naszym wielkim sukcesem, sukcesem na skalę międzynarodową! Pisaliśmy już o tym na naszych kontach społecznościowych, ale było to w wielkim skrócie.

Kilka miesięcy temu dostałam propozycję współpracy od organizatorów sekretnych pokoi w których firmy mogą zaprezentować produkty korzystając z zasięgu imprez jakimi są gala MTV czy Grammy, współpraca miała polegać na sponsorowaniu prezentów dla gwiazd nominowanych w MTV movie & tv awards.

W USA!

13 czerwca 2019 r. nasze kosmetyki znalazły się na Secret Room Events MTV Movie Awards Celebrity Gift Bags!

Secret Room zorganizowało swój coroczny event w hotelu InterContinental w Century City w Kalifornii. Impreza gościła jedne z najbardziej wyjątkowych, modnych i luksusowych firm, produktów oraz usług.

Na każdym wydarzeniu Secret Room pojawia się jedna wyjątkowa fundacja charytatywna, w tym roku była to DoVE Project – Dogs of Violence Exposed, która walczy z zabijaniem psów na mięso. W salonie wraz z założycielami fundacji było kilka psów, które szukają swojego nowego domu.

Wśród wielu wspaniałych firm oferujących swoje usługi był między innymi New Way Horrizon Travel, który zasponsorował gościom pobyt all-inclusive w Hotelach Mariott i Hilton ze wspaniałymi atrakcjami w SPA i rejsem statkiem.

Były też kosmetyki do makijażu całkowicie biodegradowalne firmy MisMack Clean Cosmetics z Kanady.  DALCINI Stainless, wielokrotnie nagradzana firma zajmująca się tworzeniem stylowych, trwałych i wielofunkcyjnych artykułów gospodarstwa domowego bez użycia substancji chemicznych powodujących zaburzenia hormonalne. Biżuteria ręcznie wykonywana marki Kate Mesta Jewelry z Kalifornii. Akcesoria i dodatki firmy Bewaltz, z bardzo ciekawym holograficznym wzorem z kolekcji Holographic Jelly. I wiele innych, które wyróżniają się innowacyjnością, są ekologiczne oraz modne.

Nasze kremy, ili ola Aleksandra Kubas, prosto z Polski trafiły do kilkudziesięciu amerykańskich celebrytów, byli to między innymi: Farrah Abraham, Maria Conchita Alonso, Lou i Carla Ferrigno, Patrick Kilpatrick, Bret Lockett, Abby Lee Miller z Dance Mom, Celeste Thorson, Anna Trebunskaya z DWTS, Annika Noelle, Matthew Atkinson, Darin Brooks, Kelly Kruger, Nicole Lampson, Katrina Bowden oraz do wielu dziennikarzy z prasy, telewizji i internetu.

Jesteśmy pierwszą i póki co, jedyną polską marką która znalazła się wśród firm zaproszonych na tak ekskluzywne i ważne wydarzenie!

Nasze kosmetyki w Stanach Zjednoczonych są pod tym samym logo lecz w nazwie zamiast ILI OLA jest NANI (co z języka hawajskiego znaczy “piękna”). Zmiana nazwy to kwestia prawa patentowego. 

Jak zostaliśmy odebrani?

Nasze kremy do pielęgnacji twarzy i ciała spotkały się z bardzo dużą aprobatą, ze względu na piankową konsystencję, cudowny zapach oraz ich wielokierunkowe działanie.

Najbardziej doceniany był fakt, że mając jeden kosmetyk, możesz wypielęgnować skórę na całym ciele, bez znaczenia z jakimi problemami się borykasz. I co nas bardzo cieszy, nie tylko panie zachwycały się kremami, ale również panowie!

Amerykanie coraz częściej wybierają kosmetyki naturalne, wegańskie, ekologiczne, a nasze to wszystko ze sobą łączą, do tego wyróżniają się eleganckim opakowaniem, na co również wielokrotnie zwracano uwagę.

Stany Zjednoczone to gigantyczny rynek, ale bardzo zamknięty na produkty zza granicy. Trudno jest przejść cały proces rejestracyjny czy zaistnieć w świadomości tamtejszych konsumentów. My właśnie przechodzimy przez ten skomplikowany i niezrozumiały dla Europejczyka proces legislacji. Mimo to, jesteśmy dobrej myśli. Nic nie dzieje się bez przyczyny, prawda? 🙂

Dla mnie i całego naszego zespołu to wydarzenie jest ogromnym wyróżnieniem, zważywszy, że jesteśmy młoda marką i małą rodzinną firmą, która powstała z prawdziwej pasji i pomimo ogromnej konkurencji, mnóstwa schodów do pokonania, nieraz kompletnie bez sensu, dostała szansę. Bez blogerek. Bez influencerek. Bez reklamy w internecie czy prasie. Dzięki komuś, kto, będąc zachwycony kosmetykiem pokazał go szerszemu światu.

Jesteśmy naprawdę dumni i motywuje nas to do jeszcze cięższej pracy! Aleksandra Kubas 

DSD de Luxe