AROMASE – Marka Roku art of BEAUTY Prestige Awards 2023 – wywiad

108
Daniel Jurkiewicz
Daniel Jurkiewicz

Rozwiązanie na każdy problem
„Wypadanie włosów, nadmiar sebum na skórze głowy? To już historia. Jest już rozwiązanie na każdy problem” – Eric Chen, Założyciel Aromase

Zapraszamy na wywiad z Danielem Jurkiewiczem, prezesem i współwłaścicielem ADJ Trading, przedstawiciela i wyłącznego dystrybutora Aromase w Polsce.

Jaka jest filozofia marki Aromase i co ją wyróżnia spośród inny marek trychologicznych na rynku?

Filozofia marki opiera się na dwóch głównych wartościach: pomaganiu ludziom i dbaniu o środowisko tu i teraz. Aromase w naszej firmie ADJ Trading stało się, można powiedzieć, sposobem na życie: dbamy o środowisko, segregujemy śmieci, staramy się pomagać naszym klientom, pomagamy domom dziecka, wspieramy fundacje np. te pomagające osobom z problemami łuszczycy. Aramase można spointować stwierdzeniem, że biznes nie służy zarabianiu pieniędzy tylko zachwycaniu klientów. A co odróżnia? Marka wywodzi się z firmy, która posiada certyfikat B Corp (certyfikat zrównoważonego rozwoju), czyli duży nacisk kładzie na dbanie o ludzi, środowisko i działania prospołeczne w połączeniu z biznesem. Jest świetnie przygotowana wizerunkowo. Ścięty róg w opakowaniach ma przypominać o pielęgnacji skóry głowy, o której często zapominamy skupiając się głównie na twarzy, ciele i samych włosach. Na butelkach znajdują się oznaczenia dla niewidomych, w języku Braille’a. Formuły kosmetyków oparte są na naturalnych składnikach. Jako jedyna marka, Aromase nie prowadzi chemicznej konserwacji produktów, dzięki czemu zapewnia pięcioletni okres ważności produktów.

Marko Aromase świetnie radzi sobie na polskim rynku i pozyskała już do współpracy bardzo wiele salonów trychologicznych.

Tak. Marka nie jest długo na rynku, intensywność naszej współpracy z marką zwiększyła się na przestrzeni ostatniego roku. Mamy już kilka sukcesów, m.in. podpisane umowy o współpracy z ponad czterystoma gabinetami i klinikami trychologicznymi, a od niedawna produkty są także dostępne w sieci aptek Super-Pharm.

Jakie linie produktowe marka posiada w swoim portfolio?

Na ten moment możemy wymieć trzy linie: GreenLine, MediPRO (do użytku profesjonalnego) oraz linia do pielęgnacji skóry głowy i całego ciała. Planujemy wprowadzenie linii pielęgnacyjnej dla dzieci oraz RoseLine do użytku codziennego. Wszystkie linie do końca roku mają być dostępne na polskim rynku.

Jakie są składniki produktów?

Skupię się przede wszystkim na nagrodzonym Glycyrrhetinic Acid Skincare Tonic. Pierwszy, najważniejsz, z trzech głównych składników to kompleks kwasu glicyretynowego. Ponadto, tonik zawiera organiczny aloes i dipantenol. Kwas glicyretynowy nie jest łatwy do pozyskania ze względu na wysoką temperaturę rozpadu białek i słabą rozpuszczalność w wodzie. Formuła kwasu jest opatentowane przez producenta Aromase. Sam kwas ma kilka bardzo ciekawych właściwości. Przede wszystkim działa bardzo podobnie do sterydu, ale nie wywołuje skutków ubocznych, bo jest naturalny; niweluje różnego rodzaju zapalenia, jest antybakteryjny, stosowany w różnego rodzaju zapaleniach skóry.

W jaki sposób działa Glycyrrhetinic Acid Skincare Tonic?

Tonik posiada nie tylko badania aplikacyjne, ale również kliniczne. Preparat zmniejsza swędzenie i łuszczenie skóry, wspomaga jej regenerację, łagodzi stany zapalne, nawilża, zmniejsza zaczerwienienie.

Jakie mają Państwo plany związane z marką Aromase?

Tych planów jest bardzo wiele, więc skupię się tylko na najbliższej przyszłości. Planujemy wprowadzenie dwóch nowych linii: dla dzieci oraz linię róży, o których już wspominałem. Jednym z większych wydarzeń będzie otwarcie klinki na warszawskim Mokotowie. Mamy także zaplanowany bardzo duży event na przełomie października „Wojownicy łuszczycy”, podczas którego 50 osób wybranych przez social media zostanie bezpłatnie poddana kuracji gabinetowej i domowej, a uzyskane wyniki poddane analizie.

Jakie przesłanie chciałby Pan przekazać czytelnikom?

Jeśli ktoś ma taką możliwość powinien pójść do trychologa, zbadać skórę głowy i w oparciu o wiedzę trychologa dobrać odpowiednie do indywidualnych potrzeb produkty.

AROMASE
AROMASE to marka pozytywna, przyjazna i pewna siebie. Pasja Erica Chen – twórcy AROMASE – zaowocowała szeroką współpracą z najlepszymi dermatologami oraz trychologami i opracowaniem produktów, które dziś poprawiają jakość życia ludzi na całym świecie. U podstaw AROMASE leży zastosowanie kompleksu kwasu glicyretynowego i jego właściwości przeciwzapalnych. AROMASE to wykorzystanie naukowo potwierdzonych formuł i technologii dla stworzenia produktów przyjaznych środowisku a przede wszystkim skutecznych. Marka AROMASE uzyskała oznaczenie B Corp, Cradle to Cradle czy Cosmos Organic. Obecnie marka AROMASE współpracuje z ponad 200 gabinetami w Polsce.
www.aromase.pl