Organizacja Superbrands analizuje, promuje i prezentuje studium przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. W tym roku, w tym wyjątkowym gronie wyróżnionych, największych marek w Polsce znalazła się także marka tołpa, zdobywając tytuł Superbrands Polska Marka 2018.
Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce. Wyróżnienia przyznawane są wyłącznie w oparciu o opinie konsumentów zebrane w niezależnym badaniu rynku realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Badanie Superbrands realizowane jest co roku i jest największym badaniem siły marki w Polsce.
„Jesteśmy dumni i cieszymy się, że udaje nam się skutecznie budować silną pozycję marki tołpa na Polskim rynku. Ten tytuł jest dla nas szczególnie ważny, bo przyznawany jest przez konsumentów, a ich opinia jest dla nas najcenniejsza.” – mówi Olga Świątek Manager ds. PR i Komunikacji marki tołpa.
Badanie realizowane jest metodą CAWI i miało miejsce we wrześniu b.r. Wzięło w nim udział ponad 10 tysięcy respondentów, ocenionych zostało prawie 2 000 marek.
Marka tołpa® jest jedną z marek firmy Torf Corporation, która istnieje na rynku od 1989 roku.®
Nazwa tołpa.® nie została wymyślona w trakcie gorącej dyskusji. Ani burzy mózgów. To nazwisko profesora, wybitnego botanika Stanisława Tołpy, który jest dla marki autorytetem.
tołpa.® to kosmetyki stworzone z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy wiedzą, że zdrowy wygląd to kwestia zdrowego rozsądku. Dla których najważniejszą rzeczą w trakcie kupowania jest świadomość wszystkich za i wszystkich przeciw.
tołpa® mówi o tym że, w pielęgnacji o wiele ważniejsza jest konsekwencja, zdrowy rozsądek i codzienne decyzje. Marka ujęła to w swoim manifeście.