II Kongres Pięknej Sylwetki 2013

161

Suplementacja, walka z miejscowo zlokalizowaną tkanką tłuszczową oraz nowe technologie w urządzeniach zdominowały tematykę kongresu.

6 kwietnia podczas Międzynarodowych Targów Beauty Vision/LOOK w Poznaniu, przy współpracy z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, odbył się II Kongres Pięknej Sylwetki. Wzięło w nim udział ponad 80 osób – przedstawicieli gabinetów beauty, spa, i medycyny estetycznej. Kongresowi towarzyszyły stoiska Firm Partnerskich, które prezentowały szczegółowo swoją ofertę uczestnikom kongresu.

Pan Konrad Malitka z firmy Medicaline przedstawił zasady żywieniowe, które pomagają utrzymać zdrowie i szczupłą sylwetkę oraz nową filozofię suplementów – My Beauty System dobranych do specyficznych potrzeb, łatwo wchłanialnych oraz dostępnych tylko w gabinetach beauty.

Pani Karolina Malicka z DIBI/OLOS zaprezentowała sposoby modelowania sylwetki, w szczególności – skuteczną walkę z miejscowo zlokalizowaną tkanką tłuszczową.

Pan Krzysztof Makarski z firmy Shar-Pol przedstawił nowe technologie w urządzeniach do zabiegów na ciało – powodujących redukcję tkanki tłuszczowej, cellulitu oraz ujędrnienie ciała – problem prawie każdej klientki salonów. Zaprezentował technologię fal radiowych, ultradźwięków, lasera, prądu oraz chłodzenia komórek tłuszczowych. Bardzo ciekawie przedstawił aspekt łączenia tych technologii w urządzeniach.

Pani Kamila Osowska z Kosmedi – również opowiedziała o urządzeniach laserowych, ich szerokim zastosowaniu i nowatorskim urządzeniu, oferowanym przez firmę Kosmedi. Na kongresie nie zabrakło tematów związanych z zarządzaniem salonem.

Pan Sebastian Maśka – oferujący najbardziej popularne oprogramowanie do obsługi salonu – zaprezentował korzyści z używania oprogramowania oraz omówił w jaki sposób można pomóc w rozwiązaniu problemów salonu związanych z gospodarką magazynową oraz zwiększyć efektywność dzięki wyeliminowaniu pustych wizyt przy użyciu oprogramowania.

Pani Iwona Galacka z IG Conswel zainspirowała uczestników kongresu pomysłami z całego świata – nowymi formami działania salonów – nie wymagającymi wielkich inwestycji – ale bazującymi na inwencji i kreatywności. Były to procedury dostosowane do danego miejsca, autorskie programy zabiegowe oraz unikalna obsługa klienta. W przykładach z całego świata – pojawiał się trend wykorzystania lokalnych atutów regionu.

Kongres zakończył się tradycyjnie losowaniem nagród, uczestnicy mogli jeszcze zapoznać się z ciekawą i bogatą propozycją wystawców targowych.

Uczestnicy byli bardzo zadowoleni, oceniając konferencję na ponad 4 pkt. na 5 możliwych.

PARTNERZY / STOISKA:
            

      

           

STOISKA: