15 października w hotelu Interocntinental w Warszawie odbyło się spotkanie organizowane przez Joannę i Waldemara Kostrzewskich właścicieli firmy Plazanet wyłącznego dystrybutora światowej marki RevitaLash®.
Dariel Sidney, córka Amazonki Gayle Brinkenhoff, dla której 13 lat temu doktor Brinkenhoff stworzył niezwykłą odżywkę do rzęs i brwi RevitaLash®, opowiedziała o globalnej misji marki. Dzięki skuteczności i bezpieczeństwu produkty marki stały się jednymi z najbardziej pożądanych produktów do rzęs, brwi i włosów na świecie, a marka jest obecna w niemal 70 krajach.
Lori Jacobus CMO marki RevitaLash® zaprezentowała gościom na czym polega sukces nieustannego rozwoju marki i Rebranding RevitaLash ® w roku 2019.
Krystyna Wechmann Prezes Federacji Stowarzyszeń Amazonki otrzymała od Plazanet i RevitaLash® 37 000 zł na rzecz polskich Amazonek w ramach trwającej już 9 lat akcji profilaktyki „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Spotkanie zaszczycili obecnością wybitni lekarze: Barbara Walkiewicz-Cyrańska (Prezes SLDE, Klinika Viva-Derm), Monika Bujanowska (Klinika Doktor Szczyt), Kamila Padlewska (Klinika Oricea), Dorota i Przemysław Stankowscy (Klinika Stankowscy&Białach, Instytut Dawsona), kosmetolodzy : Monika Hajdziony (Olimpia Day Spa), Marta Trzcińska Kolankowska (Cosmetology MK), Katarzyna Jaworowska (Salon TINA),
Wizażystki: Ewa Gil, Wioletta Uzarowicz, Anna Orłowska, aktorki: Katrzyna Żak, Maria Gładkowska, Halina Bednarz-Porada. Z niezwykłą historią rodziny Brinkenhoff jest związana również Anna Wendzikowska, Dorota Williams i wiele wspaniałych dziennikarek, które od lat są sercem z działaniami marki RevitaLash ®na rzecz kobiet. Klara Czerkawska-Heil łączy markę z produkcjami filmowymi w Polsce, realizując marzenia o ekranizacji historii RevitaLash®.