11.03.2013
Celem projektu jest próba wykreowania prototypu niezwykle skutecznego kremu, który spełniłby oczekiwania tak wymagającej grupy, jaką są artyści.
W badaniu wykorzystującym opinie gwiazd Dział Nauki Badań i Rozwoju Marki Soraya upatruje możliwości uzyskania cennych informacji, które będą uwzględnione przy tworzeniu nowej linii kosmetyków. Od osób publicznych, a w szczególności aktorów i piosenkarzy, oczekuje się nienagannego wyglądu, tymczasem wielogodzinna praca na planie, makijaż sceniczny oraz stres mogą negatywnie wpływać na stan ich skóry. Dlatego artyści potrzebują wyjątkowo skutecznej pielęgnacji – łagodnej, a zarazem działającej błyskawicznie, niwelującej oznaki zmęczenia i stresu, nadającej skórze świeży, promienny wygląd. „Liczymy, że dzięki opiniom artystów uda nam się opracować jeszcze skuteczniejsze formuły” – dodaje Agnieszka Zdrojkowska. W badaniu wzięły udział znane i cenione polskie artystki: Krystyna Janda, ambasadorka linii Art & Diamonds Diamentowe Odmłodzenie Skóry Soraya oraz Ewa Telega, Krystyna Tkacz, Beata Ścibakówna, Joanna Trzepiecińska, Danuta Błażejczyk, Beata Wardak, Lidia Stanisławska, Katarzyna Gniewkowska, Wanda Kwietniewska, Anna Iberszer i Aleksandra Justa.
Nad poprawnością projektu czuwa Anna Frydrych, kierownik ds. Bezpieczeństwa i Ewaluacji Produktu Cederroth Polska.