Kongres branży kosmetycznej i targi Beauty Forum & Spa już za nami. Wydarzenie odbyło się w 23-24 września w centrum kongresowo – wystawowym Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą. Wśród 225 firm prezentujących swój potencjał kosmetyczny nie mogło zabraknąć Golden Rose – marki, która po raz kolejny zachwyciła uczestników wydarzenia kolorowym asortymentem.
Wydarzenie każdego roku przyciąga miłośników pielęgnacji i urody. Tak było również tym razem.
W ogromnej hali o powierzani 13 500 m2 ponad 16 000 uczestników przeglądało asortymenty marek wyłapując najnowsze trendy. To pozwoliło nam stwierdzić, że w nadchodzącym sezonie jesień-zima 2017/2018 dalej będziemy stawiać na makijaż ust i brwi. Świadczy o tym m.in. ogromne zainteresowanie, jakim na stoisku Golden Rose cieszyły się pomadki i kosmetyki do makijażu brwi. Gościom wydarzenia wpadły w oko kremowe pomadki z serii Smart Lips oraz cieszące się stałym zainteresowaniem matowe produkty do ust – Longstay Liquid Matte Lipstick. Dużo pytań dotyczyło również produktów do brwi, z których szerokiej gamy marka słynie. Precyzyjne ołówki, pudry przyciemniające, linery pozwalające na precyzyjne zagęszczanie, żele do ujarzmiania włosków, a także całe zestawy do pielęgnacji tej sfery cieszyły się przez całe wydarzenie niesłabnącym zainteresowaniem. Wizażystki marki, jak zawsze z entuzjazmem, służyły pomocną radą.
Marka Golden Rose dokłada wszelkich starań, aby odwiedzające ją klientki poczuły się wyjątkowo. Dlatego też podczas wydarzenia wizażystki marki pomagały klientkom się zrelaksować i wykonywały profesjonalną stylizację brwi oraz makijaż ust.